MA3AKCAFE

عزيزى الزائر.....نرجو منك الدخول وسرعة التسجيل لكى تتمتع بكل ماهو جديد وحصرى مع تحيات تيم معاك
MA3AKCAFE

أجدد الأفلام الأجنبية من السينما إليك مباشرة

كل عام وكل اعضاء معاك كافى بخير رمضان كريم ...بمناسبه شهر مضان سيتم اعلان اقسام رمضانيه جديده ستكون متاحه طوال فتره الشهر الكريم ..وسيتم اعلان مشرفين جدد .. واتمنى التوفيق للجميع .... تيم معاك

    حقك ام حقى ام حق مين ؟

    شاطر

    afandena
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    ذكر عدد الرسائل : 1149
    العمر : 29
    العمل/الترفيه : مش عارف لما ربننا يسهل
    المزاج : ربنا يسهل هتفرج
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8015
    تاريخ التسجيل : 27/08/2008

    حقك ام حقى ام حق مين ؟

    مُساهمة من طرف afandena في الثلاثاء مايو 05, 2009 10:17 am

    كلمه نسمعمها كتير جدا د حقك تعمله امال مش بتعمله ليه ياعم سبها لله يا سيدى دا حق تقول كدا القانون رقم كذا من الماده كذا تحتم عليك انك تقوم بالعمل كذا على الطريق الفلانيه كذاامال انتا مش بتعمل ليه ياعم لينا رب يجيب حقى وحقك منه لله كل دا حقى وحقك وحق مين بالظط انا معتش فاهم يعنى اخرها فى الشارع مثال من الامثله تلاقى الواحد يرمى الزباله جنب بيت واحده جاره علشان ما تبقاش جنبه وتقوله يقولك حقك انتا تقوله لاء تقوله لاء يقولك روح شوف الحكومه مش موفره صندوق زباله تروح للحكومه تقولك اتسرقوا يعنى انا بقىالمفروض انزل اخدها واشلها عى ايدى وابعدها عشان التلوث العربيات مثلا م مش طالع من الموقف مع انه بدام فىالموقف يبق ى لازم يطلع وقانونى يطلع بالعدد المسرح بيه ولا يزود اجره ولا حاجه نحن فى عصر عل راى الممثل المشهور000000000000 احمر على ابويا بطيخ

    الحكمدار
    معاك صغنطوط
    معاك صغنطوط

    ذكر عدد الرسائل : 129
    العمر : 26
    الموقع : www.ma3akcafe.com
    العمل/الترفيه : بدور على شغل 24 ساعه لدرجة انى مش فاضى اشتغل
    المزاج : 100 فل و 14
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 5819
    تاريخ التسجيل : 21/03/2009

    رد: حقك ام حقى ام حق مين ؟

    مُساهمة من طرف الحكمدار في الثلاثاء مايو 05, 2009 7:31 pm

    بسم الله الرحمن الرحيم
    اسمح افندينا اعارضك
    احنا مش فى زمن احمر على ابوه يا بطيخ
    احنا فى زمن وبلد تعيش وتتنفس ديموقراطيه وعدل
    بدليل ان الحكومه بتقولك انه من حقك تعمل كل اللى انت عايزه
    وبعدين انا كمان من حقى اسجنك
    فياريت ما تشكش فى عدلنا ولا ديمقراطيتنا
    لاننا بلد لا نسمح لا بالوساطه ولا بالمحسوبيه ولا اى حاجه
    ولا بدخل ابن اختى نادى الاهلى ولا اى حاجه خالص
    تقبل مرورى

    afandena
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    ذكر عدد الرسائل : 1149
    العمر : 29
    العمل/الترفيه : مش عارف لما ربننا يسهل
    المزاج : ربنا يسهل هتفرج
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8015
    تاريخ التسجيل : 27/08/2008

    رد: حقك ام حقى ام حق مين ؟

    مُساهمة من طرف afandena في الأربعاء مايو 06, 2009 7:19 pm

    ههههههههههههههههههههههههه ربنا يكرمكي ا حكمدا على ردك بس انا كان قصدى ش كدا اصلا انا قصدى على كل ما هو لينا حق فيه هنا ومش بنعرف ناخده مش من لحكومه العيب مش عيب الحكومه العيب عيب الشعب الى مش عارف يعرف ابسط حقوقه

    BECKHAM
    معاك شغال
    معاك شغال

    ذكر عدد الرسائل : 227
    العمر : 22
    العمل/الترفيه : طيار تحت الميا
    المزاج : سرحااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6206
    تاريخ التسجيل : 25/03/2009

    رد: حقك ام حقى ام حق مين ؟

    مُساهمة من طرف BECKHAM في الأربعاء مايو 06, 2009 11:32 pm

    عندك حق يا افندينا الواحد مش عارف يفهم البلد دى ماشية ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    كل واحد بقى رئيس جمهورية نفسه...........
    على رأى المثل (( يا ابن آدم اجرى جري الوحوش ياتلحق الميكروباص يا متلحقوش ))!!!!!!!!

    Dreams Knight
    مشرف معاك الاسلامى

    ذكر عدد الرسائل : 238
    العمر : 28
    الموقع : www.ahlynews.com
    العمل/الترفيه : الخط العربي
    المزاج : الحمد لله تماااااااااااااااااااااااااااااااااام
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 5944
    تاريخ التسجيل : 15/04/2009

    رد: حقك ام حقى ام حق مين ؟

    مُساهمة من طرف Dreams Knight في الخميس مايو 07, 2009 6:13 pm

    عندك حق يا أفندينا

    بس أهم شىء ان كل واحد يعرف حقوقه وكمان واجباته ؟ ؟

    كل الناس عارفه حقوقها سواء كانت صح أو غلط

    لكن تيجي تقول لواحد عليك واجبات برضه ذي ما ليك حقوق يقول لك


    أنا البحر في احشائه الدر كامن ــــــــــ فهل سألوا الغواص عن صدفاتي

    afandena
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    ذكر عدد الرسائل : 1149
    العمر : 29
    العمل/الترفيه : مش عارف لما ربننا يسهل
    المزاج : ربنا يسهل هتفرج
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8015
    تاريخ التسجيل : 27/08/2008

    رد: حقك ام حقى ام حق مين ؟

    مُساهمة من طرف afandena في الخميس مايو 07, 2009 7:11 pm

    عندك حق يا دريمز بس لازم كله يبقى مثقف من وهو فى كجى1 وكله يتعملم ويعرف الصح واغلط ولازم كله يبقى مرتب كويس يعنى الزبال دا بيقدم خدم مش عند حد لازم يبقى مرتبه اعلى من اى حد مثلالصرف الصحى لازم برده نكرمه بمرتب كويس مدراس الصناعيه دى الى محدش بيعترف بيها فى دول بتحدد ان وحد فى البيت بس يبقى تعليم عالى والباقى تعليم صناعى عشلان يفيد البلد فى الصناعه دا احترام احنا لاء

      الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء ديسمبر 07, 2016 2:31 pm