MA3AKCAFE

عزيزى الزائر.....نرجو منك الدخول وسرعة التسجيل لكى تتمتع بكل ماهو جديد وحصرى مع تحيات تيم معاك
MA3AKCAFE

أجدد الأفلام الأجنبية من السينما إليك مباشرة

كل عام وكل اعضاء معاك كافى بخير رمضان كريم ...بمناسبه شهر مضان سيتم اعلان اقسام رمضانيه جديده ستكون متاحه طوال فتره الشهر الكريم ..وسيتم اعلان مشرفين جدد .. واتمنى التوفيق للجميع .... تيم معاك

    ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    شاطر

    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6561
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الأربعاء يوليو 08, 2009 5:56 pm

    ولو في شباب اسمعوا للاخر عشان في حاجات بتهمكم:


    بسم الله الرحمن الرحيم


    نبدأ الخطة سوا:


    1- لا تظهري لاهلك عدم الرضا ... (عشان تعرفي تكملي الخطة)



    2- اهم شئ فى الخطة من يوم ما تسمعي بالعريس لحد ما ييجي اوعي تستحمي ,


    خلي الريحة الحلوة تطلع ...
    (ماتنسيش تفرمي بصل كتير واذا في ثوم خيييير و بركة ..)
    طبعا
    (انتي بتساعدي ماما ما حدش هيقول حاجة)



    3- طبعا النهاردة اهل العريس عايزين ييجو يشوفو (قمر الزمان)





    عشان كدا قمر الزمان لازم تفضل نايمة,,,,لقبل الموعد بساعة (عشان وشك يستريح وما يظهرش انه تعبان)






    و بكدا بتكوني
    ضيعتي على اهلك فرصة
    انهم يكشفوكي.




    4-اهل العريس جم... سلمي على امه بكل برود ...
    واعملي نفسك قرفانة و شايفة نفسك>>بعدها اسحبي نفسك على غرفتك ... (عشان تزبطي نفسك امال ... - مش انتى لسة صاحية من النوم - )



    و يلا نعرف خطوات احلى ميك اب ,
    لاحلى مناسبة مناسبة :




    1 - الكحل : الكحل جميل جدا على العيون ... اتكحلي ... بس خلي الكحل
    فى عين اكتر من التانية..
    وكدا بتضمني تكوني (حولة رسمي)



    2 - كريم الاساس: اكيد عايزين كريم اساس بس على الشفايف ..
    كدا يبان معاكي بفقر دم..........,,ياعيني مسكينة



    3 - الشادو : طبعا الشادو هو اللي بيخبي البلاوي (وهو اللي بيبيّن البلاوي )
    الشادو الاسود على العيون
    و ثقلييييييييه مع شادو اصفر
    على وشك بدل (البلاشر) ,,,,



    و بكداااااااااا يبان معك كوليرا و بلهاريسيا.... هههههههه



    و لازم تلبسي احلى موديل : جيبة ( تنورة )خضرا (لون الخيار )
    و بلوزة حمرا (لون الحب)



    - يعنى من الاخر جو الوان الطيف -



    و البسي طرحة من سنة الف و تسعمية و ستة وخمسين و السابو خشب من العصر الحجري...
    تححححححفة




    5- روحي عالمطبخ عشان تأخدي القهوة ... بس اوعي امك تاخد بالها من العك اللى انتى عاملاه




    6- امشي بكل ثقة الى غرفة الضيوف ...
    (كل ما تكون ثقتك بنفسك اكتر تباني انك خبيرة في الأمور دي)



    ... وكدا.... الفار يلعب فى عب ابو العريس ...
    ويسأل نفسه>>مدام هيا خبيرة كدا
    ليه اللي قبلنا طفشو؟!!



    بس الفار فى عب ابو العريس مش كفايه...



    لازم يلعبلو شويه فى عب العريس ذات نفسه هههههه



    امسكي القهوة ... بصي بعيونه (واحولي عينيكي) ... المسكين بكون وقع
    في الصدمة(من اول نظرة)
    هو طبعا من شدة الصدمة هينسى القهوة... وطعمها المريب - بالشطة الحارة -
    طبعا سيبي الرجالة يتكلمو في المهم .... (اماااااااااااااااااااال)
    ارجعي لام العريس اللي عايزة تشوف جمال شعرك
    (المرة دي مش هنعمل مقلب ... خليه حلو مافيش مشكلة ... سشوريه و زبطيه)
    بس ..................
    اقعدي اهرشي و اهرشي و اهرشي قدامها ...
    تخيلي انه في حديقة حيوانات في راسك ...






    ههههههههههههههههههههههههه مسكينة طنط (ام العريس)
    اذا نفذتي الخطوات دى مية مية بأكدلك .. هتسمعي كلمة : " يا الله "
    وتسمعي صوت ابوكي
    بيقول للجماعة " شرفتونا" ... لانه الضيوف عايزين (يفلسعو ) قبل ما يتدبسو
    بـ بلوة منيلة بستين نيلة....
    اه رأيكم ايه رايكم ....





    تنفع ؟؟؟ اكييييييييييييد




    اما انت ايها الشاب المسكين



    فعشان ما يتعملش فيك المقلب ده



    >>>مقلب ... ؟؟؟
    >>>ايوة طبعا مقلب



    قبل ما تفكر تتجوز او تخطب ... تاكد جيدا انه فيك هذه الصفات
    (حسب مؤسسة المقاييس و المعايير الدولية للبنات في زمن الفضائيات)



    1- هيبة و جلال وتقى : سامي يوسف



    2- رومانسية و جاذبية : تامر حسني



    3- طولك طول احمد عز واذا اطول خير و بركة.



    4-ثقافة : جورج قرداحي



    5- اناقة : نيشان ديرهورتنيان



    6-عندك مواهب : ابو تريكة



    7- ضحكة وسنان : محمد حماقي ..
    .( اموت واعرف ايه المعجون اللي بيستعمله ايه ؟؟ )



    8-خفة دم : احمد حلمي ...



    وما تنساش تتاكد انه جيبك مليان
    وتكون اعمى عن غيرها .. واطرش عن عمايلها... واخرس متسالهاش ثلث الثلاثه كام

    والى اللقاء مع الفقرة اللى جاية ههههههه
    تحـــــــــيـــاتـــــى
    عـــــــاشقـــة الحــــــــب
    I love you I love you I love you

    بوسى
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 860
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : طالبه فى الحب
    المزاج : رايقه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6821
    تاريخ التسجيل : 13/06/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف بوسى في الأربعاء يوليو 08, 2009 6:29 pm

    بجد حلو اووووووووووووووووى والله تسلم ايدك

    الحكمدار
    معاك صغنطوط
    معاك صغنطوط

    ذكر عدد الرسائل : 129
    العمر : 26
    الموقع : www.ma3akcafe.com
    العمل/الترفيه : بدور على شغل 24 ساعه لدرجة انى مش فاضى اشتغل
    المزاج : 100 فل و 14
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 5821
    تاريخ التسجيل : 21/03/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف الحكمدار في الأربعاء يوليو 08, 2009 7:39 pm

    بسم الله الرحمن الرحيم
    هو موضوع فعلا ممتاز وفكر شيطانى
    لكن هتعمل ايه العروسه لو العريس اللى هيتقدملها اساسا معفن
    اظن دى هتبقى ورطه
    هتضطر تستحمى بقى وامرها لله
    وهو هيجى طبعا ريحة امه جايفه وفاكر انه انضف شاب على وجه الارض ومش بعيد يكون جايلها بالكارو
    وتلاقيه راح للحلاق قاله انا عايز كالونيا 6 ستات
    مش خمسه
    بس اناعايز اقول حاجه

    العمليه دى نصيب وفى نفس الوقت حسب النيه
    وتسلمى على موضوعك اللى هيخلى البنات تعنس
    تقبلى
    حكمدار

    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6561
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الأربعاء يوليو 08, 2009 11:17 pm

    هههههههههههههههههههههه
    والله البنات غلابه وفى الحاله دى هيقبلوا هيقبلوا ههههههههههههههههههههه
    وعلى رائيك دة نصيب
    بس اهوه على الاقل البنات تمشى اللى فدمغها
    منور التوبيك ويارب يكون عجبك تحياتى

    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6561
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الأربعاء يوليو 08, 2009 11:21 pm

    بوسى كتب:بجد حلو اووووووووووووووووى والله تسلم ايدك

    ميرسى يا قمر منورة التوبيك يارب يكون عجبك
    تحياتى

    بوسى
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 860
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : طالبه فى الحب
    المزاج : رايقه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6821
    تاريخ التسجيل : 13/06/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف بوسى في الأربعاء يوليو 08, 2009 11:23 pm

    بجد عجبنى اوووووووووووووى والله وتانى مره تسلم ايدك

    afandena
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    ذكر عدد الرسائل : 1149
    العمر : 29
    العمل/الترفيه : مش عارف لما ربننا يسهل
    المزاج : ربنا يسهل هتفرج
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8017
    تاريخ التسجيل : 27/08/2008

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف afandena في الأربعاء يوليو 08, 2009 11:36 pm

    الجديد ان هو بيطون شيفها بره ومكلها قبل كدا يعنى عارفهاههههههههههههه

    بوسى
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 860
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : طالبه فى الحب
    المزاج : رايقه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6821
    تاريخ التسجيل : 13/06/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف بوسى في الأربعاء يوليو 08, 2009 11:37 pm

    صك اكيد والله كلامك صح

    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6561
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الخميس يوليو 09, 2009 2:36 am

    هههههههههههههههههههههههههههههه
    مهى هتعمل ايه هى كرها بتستخدم اى وسيله تتفشه بيها

    ميرسى لردك يا على وربنا يوفقك

    afandena
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    ذكر عدد الرسائل : 1149
    العمر : 29
    العمل/الترفيه : مش عارف لما ربننا يسهل
    المزاج : ربنا يسهل هتفرج
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8017
    تاريخ التسجيل : 27/08/2008

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف afandena في الخميس يوليو 09, 2009 10:39 am

    يارب بس مش هتفشنى ان شاء اله اقتلها

    HETTLER
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

    ذكر عدد الرسائل : 3228
    العمر : 28
    الموقع : www.Ma3akCafe2.com
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 10377
    تاريخ التسجيل : 20/04/2008

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف HETTLER في الخميس يوليو 09, 2009 1:41 pm

    لا حول ولا قوة الا بالله انتى ايه با بت انتى معجونه باأيه ؟؟

    والله هوا الكلام دا سلاحذو حدين يعنى انا لو بحب واحده وجالها عريس هقولهاتعمل الحاجات دى علشان يطفش

    اما لو انا رايح اتقدم لوحده وعملت الحاجات دى على طول هرجع بظهرى و سلامووووو عليكم




    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6561
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الخميس يوليو 09, 2009 4:17 pm

    afandena كتب:يارب بس مش هتفشنى ان شاء اله اقتلها
    ههههههههههههههههه
    هى وصلت لقتل ينهاااااااار
    ماشى يا على باين كده الطريقه دى متنفعش معاك

    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6561
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الخميس يوليو 09, 2009 4:20 pm

    HETTLER كتب:لا حول ولا قوة الا بالله انتى ايه با بت انتى معجونه باأيه ؟؟

    والله هوا الكلام دا سلاحذو حدين يعنى انا لو بحب واحده وجالها عريس هقولهاتعمل الحاجات دى علشان يطفش

    اما لو انا رايح اتقدم لوحده وعملت الحاجات دى على طول هرجع بظهرى و سلامووووو عليكم
    هههههههههههههههههههههههههههههههه
    امال ايه يا هتلور مش لازم البنت تشغل مخها امال تتجوز واحد متحبوش مش لازم تتزوقله
    afro afro What a Face Surprised Suspect affraid Sleep clown

    MUSSOLINI
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

    ذكر عدد الرسائل : 809
    العمر : 28
    الموقع : www.MA3AKCAFE2.com
    العمل/الترفيه : طالب بكليه تجاره
    المزاج : احلى مزاج
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8132
    تاريخ التسجيل : 26/04/2008

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف MUSSOLINI في السبت يوليو 11, 2009 1:18 am

    بجد انتي بنت جريئه وصريحه بس في مشكله ...


    اهم شئ فى الخطة من يوم ما تسمعي بالعريس لحد ما ييجي اوعي تستحمي ,


    خلي الريحة الحلوة تطلع ...

    اكيد الريحه دي مبطتلعشي لو استحميييتم حتي ..ناهاهاهاهاهاهاه
    عشان ريحه حلوه ...No No No No

    بجد بجد موضوع جامد..



    دعم فني لمنتديات معاك كافيه

    ADMINISTRATEUR

    卐 卐 卐 لا يهمنا عدد الأعضاء ... و لكن يهمنا العضو نفسه فالاعضاء كثر و النخبة قليلون 卐 卐 卐




    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6561
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في السبت يوليو 11, 2009 2:56 am

    هههههههههههههههههههههههههههههه
    مش لازم انصح البنات هههههههههههههههههههه
    هما اكيد عرفين ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    منور يا موسو والله التوبيكويارب يكون عجبك
    تحياتىىى

    afandena
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    ذكر عدد الرسائل : 1149
    العمر : 29
    العمل/الترفيه : مش عارف لما ربننا يسهل
    المزاج : ربنا يسهل هتفرج
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8017
    تاريخ التسجيل : 27/08/2008

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف afandena في السبت يوليو 11, 2009 1:55 pm

    ايوة يا عاشقه اقتل طبعا سمعه دى للراجل يضيع فها رقاب

    eva
    معاك شغال
    معاك شغال

    انثى عدد الرسائل : 219
    العمر : 22
    نقاط : 6373
    تاريخ التسجيل : 26/04/2008

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف eva في الأربعاء يوليو 15, 2009 2:09 pm

    ههههههههههههه

    مرسى يا عاشقه بس بقى يا سلام لو وئعت القهوه على بنطلونه

    او على ام العريس

    مش هيبص فى خلقتها اساسا

    مرسى مره تانى ع التوبيك

    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6561
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الأربعاء يوليو 15, 2009 8:44 pm

    هههههههههههههههههههههههه
    على رائيك يلا يا قمر متقلقيش فى الخطه التانيه هههههههههههههههههه
    منور التوبيك كله ويارب تكونى استفدتى
    تحياتى

    hobameranor
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    ذكر عدد الرسائل : 2100
    العمر : 27
    الموقع : http://www.ma3akcafe.com
    العمل/الترفيه : HaCkEr
    المزاج : مش دارى بالدنيا
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 7656
    تاريخ التسجيل : 16/07/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف hobameranor في الأحد يوليو 19, 2009 9:31 pm

    هههههه على رأى المثل اسأل مجرب ولا تسألش طبيب هههههههه

    وعجبكم اوى التوبيك كلكم عاوزين تطفشوا عرايس ليه.....؟

    انتوا كدا تقطعوا رزقنا..هههههه

    بس توبيك حلو .. تسلم ايديكى .. afro

    worrier
    مشرف قسم الشعبى
    مشرف قسم الشعبى

    ذكر عدد الرسائل : 452
    العمر : 26
    الموقع : www.ma3akcafe.com
    العمل/الترفيه : سيبها لله
    المزاج : تمام وعالى اوي
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6816
    تاريخ التسجيل : 22/04/2008

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف worrier في الثلاثاء يوليو 21, 2009 12:50 pm

    هههههههههههههههههههههههههههههههههه
    تروح تنتحر احسن و الله
    تسلمى على التوبيك الرائع دا

    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6561
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الجمعة يوليو 24, 2009 8:04 am

    clown
    hobameranor كتب:هههههه على رأى المثل اسأل مجرب ولا تسألش طبيب هههههههه

    وعجبكم اوى التوبيك كلكم عاوزين تطفشوا عرايس ليه.....؟

    انتوا كدا تقطعوا رزقنا..هههههه

    بس توبيك حلو .. تسلم ايديكى .. afro

    ياعم الارزاق على الله وكل واحد هياخد نصيبه دة لو حتى حوله
    وبعدين البنات بيسمعوا كلامى مش لازم نكون خيفين على بعض انا عاوة مصلحتهم
    bom clown What a Face cherry
    هههههههههههههههههههههههههههههه
    منور التوبيك كل يا هوبا تسلم يا جميل

    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6561
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الجمعة يوليو 24, 2009 8:08 am

    worrier كتب:هههههههههههههههههههههههههههههههههه
    تروح تنتحر احسن و الله
    تسلمى على التوبيك الرائع دا


    ههههههههههههههههههههههههههه
    لالالالالالالالالالا مش احنا اللى ننتحر دة العريس اول ما يشوف العروسه بالمنظر دة هو اللى هيجرى يموت نفسه
    اومال ايه دة احنا ناس عارفين احنا بنعمل ايييييييييييه

    ههههههههههههههههههههه
    منور التوبيك بجد ويارب يكون عجبك تسلم لمرورك الطيب

    ملك روحى
    مشرف معاك حواء والأسرة
    مشرف معاك حواء والأسرة

    انثى عدد الرسائل : 2083
    العمر : 23
    الموقع : www.ma3akcafe2.com
    المزاج : فى السحاااااااااب
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 7882
    تاريخ التسجيل : 12/11/2008

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف ملك روحى في السبت يوليو 25, 2009 6:47 pm

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عثل والله بس هما البنات لقين عرسان اصلا عشان يطفشوهم دى الحالة نار ياختشى
    ههههههههههههههههههههههههههه ميرسى ياقمر على التوبيك وانا هجربه ا فى حسام ثويةهههههههههههههههههههه



    [b]انا طبعى كدا وبحب كدا وبحب اعيش ومعنديش الا كدا دا حياتى انا دى ملكى انا وانا مهما اكون برده هكون زى ما انا
    عايشة سنى وبغنى وبحب الحياه قلبى عايش سنينه وحياته بهواه بعمل اللى بحبه وبحسه اكيد ثانية ثانية يادنيا هعيشك


    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6561
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الأحد يوليو 26, 2009 12:41 am

    هههههههههههههههه
    والله يا ملك البنات على قفا من يشيل والشباب على قفا مين يشيل برده
    يلا اهوه هو دة الاجرام على حق
    منورة يا قمر وربنا يخليكى ليا وتنورينى ديما

    gladiator

    ذكر عدد الرسائل : 1
    العمر : 26
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 5379
    تاريخ التسجيل : 29/07/2009

    رد: ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

    مُساهمة من طرف gladiator في الأربعاء يوليو 29, 2009 4:41 am

    بس لو العريس قال لحد على اللى شافة معتقدش ان ممكن حد يتهبل ويروح يتقدملها بعد كدة

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس ديسمبر 08, 2016 9:58 am