MA3AKCAFE

عزيزى الزائر.....نرجو منك الدخول وسرعة التسجيل لكى تتمتع بكل ماهو جديد وحصرى مع تحيات تيم معاك
MA3AKCAFE

أجدد الأفلام الأجنبية من السينما إليك مباشرة

كل عام وكل اعضاء معاك كافى بخير رمضان كريم ...بمناسبه شهر مضان سيتم اعلان اقسام رمضانيه جديده ستكون متاحه طوال فتره الشهر الكريم ..وسيتم اعلان مشرفين جدد .. واتمنى التوفيق للجميع .... تيم معاك

    العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    شاطر

    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6553
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الثلاثاء يوليو 14, 2009 7:16 am





    النهاردة حلقتا يا رب تعجبكوووووووو وتنال رضاكووو


    الحلقة بعنوان


    العمدة ) دريمززز عااااااااااااااااااااااااوز يتجووووووز )


    بطوله دريمزوهمس الحياه وأسيـــر العذاب

    دريمز في دوار العمدة

    همس الحياه في دور شيخ الغفر


    الحلقة بتبدا في دوار العمدة


    دريمز: انت يا شيخ البلد ؟؟... انت يا زفت



    همس الحياه : يا فتاح يا عليم ... نعم يا سيادة العمدة عنيا ليك


    دريمز : عنيك اعمل بيها ايه دي حتي حوله ما تساويش شلن مصدي في سوق العمله

    انجر هاتلي الفطار يلا


    همس : هو انا شغال ايه بالظبط يا سيادة العمدة شيخ بلد ولا سفرجي ؟؟؟؟

    دريمز: انت بترد عليا يا صفيق !! انجر يلا


    همس في سره : الله يلعن ابو اليوم اللي اتعينت فيه شيخ بلد

    همس : حاضر يا عمدة

    دريمز : بعد الفطار تروح تحضرلي الكارته خلينا نتفسح شويه في الاراضي بتاعتنا

    همس : حاضر يا عمدة عمل وينفذ

    همس جاب الفطار وجيه


    همس: اتفضل يا عمدة الفطار ... وراح همس جاب كرسي وجاي يقعد مع العمدة

    دريمز : انت بتعمل ايه ؟؟

    اكس : انا علي لحم بطني من امبارح عاوز افطر معاك

    دريمز : يخرب بيت مطنك ؟؟ انت عاووز ناس البلد تاكل وشي ويقولو العمدة فطر مع شيخ البلد ؟؟

    بعد ما افطر ابق اقعد كل بعدي

    همس في سرة : بالسم الهاري ان شاء الله

    بعد ما فطرووو العمده ركب الكراته وهمس كالعادة بيسووق


    دريمز : بقولك يا همس

    همس: نعم يا سيادة العمدة

    دريمز وعينه علي بنت معديه في الشارع يحي سنها 20 سنه : بنت مين دي يا همس

    همس: دي بنت عبدالله أسير العذاب

    دريمز : بصراحه يا واد يا همس انا عاجباني البت عاوز اتجوزها

    همس: تتجوزها ازاي يا عمدة وانت متجووز اربعة

    دريمز : يا عم يغورور الاربعة دوول ما يفرقوش عنك غير الشنب

    4 غفرة في البيبت كتير انا عاوز اغير بقي

    همس : طيب المطلوب مني ايه يا عمدة

    دريمز : عاوزك تعرفي كل حاجة أسير العذاب وعن البنت دي واخلقها ايه وكل دا تجبهولي بكرة بالكتير

    البت زقزقت في دماغي وعاوز اتجوزها

    همس: حاضر يا سيادة العمدة

    تاني يوم بالنهار همس جاي وجايب كل المعلومات لسيادة العمدة

    دريمز وهو بيتغدي : تعالي تعالي يا همس انت مش غريب تعالي مد ايدك وكل

    همس في سره دلوقتي تعالي اتغدي مش غريب وامبارح تقولي ما تفطرش معايا : فعلا صدق المثل الي بيقول


    لو ليك عند الكلب حاجة قوليه يا سيدي : شكرا يا سيادة العمدة انا سبقتك واخاف الناس تاكل وشك

    دريمز: المهم قصر في الكلام جبت المطلوب

    همس: ايوة يا سيادة العمدة البنت اسمها بتعه وابوها اسمه عبدالله وساكنين جمب الساقيه المهجورة غرب البلد

    وحالتهم صعبه اوي بس البنت بصراحه زي الجنيه الدهب اخلاقها عاليه وابوها كمان نفسه عزيزة عليه

    طيب حضر نفسك هنيجي نخطبها النهاردة

    همسس: يعني البس الحته الي علي الحبل

    دريمز : هو انت اللي هتخطب ؟ دا انا .. انت تلبس عادي الجلبيه المعفنه الي بشوفك بيها علي طول


    همس في سرة جاك نيله في ملفاظك علي اساس انك مايكل جاكسون ولا توم كرووز : حاضر يا عمدة


    دريمز وهمس لبسو وركبوو الكارته

    دريمز : بس تعرف يا واد يا همس البنت لوحتني جننتني جميلة جوووووووي وحلووو جوووووي يا بوووووووووووي


    همس : للدرجادي يا عمدة

    دريمز : اكتر والله يا همس ... مش بيجولو مرايه الحب عميه

    همس: عميه ومكسرة كمان يا عمدة

    دريمز : جال يا همس ممكن يرفضوني

    همس:: مين دا الي اتجن ويرفض سيادة العمدة

    الكارته وصلت

    نزل يا همس الزيارة وادخل بيها عليهم

    همس علي الباب : دب دب دب

    عيل صغير من ورا الباب : ميين؟؟؟؟!!!

    همس : انا شيخ البلد ومعايا العمدة افتح ونادينا ابووك

    المهم العمدة دخلو المندرة

    عبدالله : اهلا وسهلا العمدة وشيخ البلد عندنا في البيت الشاي يا بت

    العمدة ما لهوش لززوم يا عبدالله خليها بعدين

    عبدالله: خلاص يا بت الغي الشاي

    دريمزز: بصراحه يا عبدالله يا خويا مش هخبي عليك انا طالب القرب منك


    عبدالله: اكتر من كدا يا عمدة : ما فيش مكان هتيجي تقعد علي حجري يعني


    همس : مش بالمعني دا يا عبدالله فتح نفوخك مع العمدة العمدة قصدة طالب القرب في بنتك بتعة

    عبدالله : بنتي بتعة ؟؟ وانت شوفتها فين يا عمدة

    دريمز: شوفتها من يومين وهي بتملي القله من الساقيه وبصراحه انا عاوز اتجوزها

    عبدالله : بس يا عمدة اللي اعرفه انك متجووز 4 ؟

    دريمز : طلقتهم امبارح كلهم

    عبدالله : بصراحه يا عمدة بتعه دي بنتي الوحيدة ولازم اطمن عليها قبل ما اموت

    علشان كدا هسئلك كام سؤال علشان اطمن

    دريمزز : ومالوو يا خويا حقك تسئلني ميضرش

    عبدالله : عندك ايه املاك يا عمدة

    دريمز :عندي 3 عماير في القاهرة وعمارتين في اسكندريه و... راح قاطعه همس في الكلام


    واه واه واه يا عمدة انت دايما كدا بتحب تكدب وتزيف الحقائق

    دريمز في غيظ : اكدب ازاي

    همس : اه بتكدب امال مين اللي عندة 500 فدان في سوهاج وعندة 1000 فدان في اسيوط وعندة 8 ابراج


    عبدالله: ابراج ؟؟؟

    همس : آآآآآآآآآآآآآآآه ابراج حمام زاجل

    دريمز لهمس الحياه : من تواضع لله رفعة يا همس انا مش عاوز اتباهه باملاكي

    عبدالله : طيب ازاي ائمن مستقبل بنتي يا عمدة ؟

    دريمز : هجبلها شبكه ب10 الاف جنيه واكتببهلها مهر 100 الف جنيه و... قاطعة همس

    همس : واه واه واه يا عمدة انت مقامك اكبر من كدا انت مش متفق معايا انك تجيبلها كيلوو دهب شبكه


    وتكتبها مليون جنيه مهر ولا رجعت في كلامك

    العمدة : لا طبعا ما رجعتش في كلامي اصل... راح عبدالله قاطعه في الكلام

    عبدالله : هي بنتي ما تستاهلش كل دا يا عمدة ؟؟ بنتي زي الجنيه الدهب


    دريمز : طبعا طبعا

    عبدالله : طيب يا عمدة انت ممكن تتجوز عليها


    دريمز : لا طبعا وعد مني مش هتجوز عليها


    همس قاطعه : واه يا عمدة اخيرا هتووب عن سهر اليالي ولعب القمار ؟؟

    عبدالله : انت بتلعب قمار يا عمدة


    دريمز: لا والله... قاطعة همس ايوة بيلعب

    عبدالله : وبتكسب ولا بتخسر

    همس : بيخسر كل يووم

    عبدالله : يبقي ربنا بيعاقبه

    عبدالله فاضل اخر سوال

    العمدة : اتفضل

    ايه اخبار صحتك ؟؟؟ عندك امراض معديه ؟

    العمدة : لا ابدا بس شويه كحة وشويه برد بس


    قاطعة همس : واه واه يا عمدة دايما كدا انت ما بتحبش تهوول الاشياء امال مين الي عندة السكر ومين الي عندة الضغط
    ومين الي عندة الكبد



    وتنتهي الحلقة وعبدالله بيطرد العمدة من البيت والعمدة ماسك في زمارة همس الحياه

    يا رب تكون عجبتكوو

    انا عارفة انها مش اد المقام وانها حلقه مش حلوة اوي بس اهو بنحاول نكتب حاجة تسليكووو

    تحيات

    crazy team
    *أفندينـــــــا
    *ملـــــــك روحــــــــــى
    *عــــــــــــــــاشقـــــة الحــــــــــب

    اميره الاحساس
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 2066
    العمر : 25
    الموقع : احلى حياه ويارب تدوم مع احلى حبيب
    العمل/الترفيه : داخل القلب واغصان الحياه واطلب من الله ان لا تنكسر هذه الاغصان
    المزاج : فى العادى مبحاولش اقفلها
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8268
    تاريخ التسجيل : 24/07/2008

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف اميره الاحساس في الثلاثاء يوليو 14, 2009 12:32 pm

    هههههههههههههه
    والله يا عاشقه انتى فناااانه
    بجد الحلقة حلووووووة جدااااااا
    وتستاهل يا دريمز عشان نااوى تتجوز ال5 دا افترى حتى
    وبجد تسلم ايدك يا عااشقه



    احببتك بكل ما فى
    عقلى اصبح يفكر فيك دائما قلبى متعلق بك بلهفه
    عينى تتمنى رؤيتك جسدى يتمنى لمسك
    احبك بل اعشقك
    واطلبها منك مره والاف المرات
    سامحنى انك حبيبى ولست كذلك وفقط
    احبك يا مالك روحى
    لا تنسى اننا دائما معا واحد
    بحبـــــــــــك

    afandena
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    ذكر عدد الرسائل : 1149
    العمر : 29
    العمل/الترفيه : مش عارف لما ربننا يسهل
    المزاج : ربنا يسهل هتفرج
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8009
    تاريخ التسجيل : 27/08/2008

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف afandena في الثلاثاء يوليو 14, 2009 1:27 pm

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ملك روحى
    مشرف معاك حواء والأسرة
    مشرف معاك حواء والأسرة

    انثى عدد الرسائل : 2083
    العمر : 23
    الموقع : www.ma3akcafe2.com
    المزاج : فى السحاااااااااب
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 7874
    تاريخ التسجيل : 12/11/2008

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف ملك روحى في الثلاثاء يوليو 14, 2009 1:39 pm

    هههههههههههههه لاجميلة ياروحى والله رافعة راس التيم دايما تسلميلى



    [b]انا طبعى كدا وبحب كدا وبحب اعيش ومعنديش الا كدا دا حياتى انا دى ملكى انا وانا مهما اكون برده هكون زى ما انا
    عايشة سنى وبغنى وبحب الحياه قلبى عايش سنينه وحياته بهواه بعمل اللى بحبه وبحسه اكيد ثانية ثانية يادنيا هعيشك


    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6553
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الثلاثاء يوليو 14, 2009 2:35 pm

    اميره الاحساس كتب:
    هههههههههههههه
    والله يا عاشقه انتى فناااانه
    بجد الحلقة حلووووووة جدااااااا
    وتستاهل يا دريمز عشان نااوى تتجوز ال5 دا افترى حتى
    وبجد تسلم ايدك يا عااشقه

    ادى جزاء اللى بيتجوز اكتر من وحده
    بجد تسلمى يا مرمر ربنا يخليكى منورانا والله
    ويارب بجد تكون عجبتك
    دمتى بصحه وعافيه

    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6553
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الثلاثاء يوليو 14, 2009 2:37 pm

    afandena كتب:هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    منور يا على والله ويارب بجد تكون استمتعت بقرأتها دمت بصحه وخير
    تحياتى

    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6553
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الثلاثاء يوليو 14, 2009 2:38 pm

    ملك روحى كتب:هههههههههههههه لاجميلة ياروحى والله رافعة راس التيم دايما تسلميلى
    هههههههههههههههههههههههههه
    الله يخليكى يا روح قلبى يارب تكون مبسوطه بيها وانا مبسوطه كتير انها عجبتك تسلمى يا قمر

    MUSSOLINI
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

    ذكر عدد الرسائل : 809
    العمر : 28
    الموقع : www.MA3AKCAFE2.com
    العمل/الترفيه : طالب بكليه تجاره
    المزاج : احلى مزاج
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8124
    تاريخ التسجيل : 26/04/2008

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف MUSSOLINI في الثلاثاء يوليو 14, 2009 10:20 pm

    هههههههههههههههههههههههههههه

    تستاهل يا دريمز الواد همس طلع جامد والنعمه بيفكرني بفلم لافيها لاخفيها

    توبيك جامد يا عاشقه وبجد تستاهلي تبقي مشرفه علي القسم من بدري انا اهديكي نجمه شرف عضو متفوق وسيتم وضعها في التوقيع بيتاعك قريب



    دعم فني لمنتديات معاك كافيه

    ADMINISTRATEUR

    卐 卐 卐 لا يهمنا عدد الأعضاء ... و لكن يهمنا العضو نفسه فالاعضاء كثر و النخبة قليلون 卐 卐 卐




    HETTLER
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

    ذكر عدد الرسائل : 3228
    العمر : 28
    الموقع : www.Ma3akCafe2.com
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 10369
    تاريخ التسجيل : 20/04/2008

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف HETTLER في الثلاثاء يوليو 14, 2009 11:23 pm

    نياهاهاههاهاهاها لا والله جامده قشطه يا دريمز علشان تقلس عليا قوووووى طب لما اشوف بس

    المسلسل دا بيفكرنى بفلم سعاد حسنى اسمه الزوجه ايه مش فاكر

    بس بجد جامد الحوار دا يا عاشقه تسلم ايدك ومنتظر كل جديدك




    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6553
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الأربعاء يوليو 15, 2009 4:05 am

    MUSSOLINI كتب:هههههههههههههههههههههههههههه

    تستاهل يا دريمز الواد همس طلع جامد والنعمه بيفكرني بفلم لافيها لاخفيها

    توبيك جامد يا عاشقه وبجد تستاهلي تبقي مشرفه علي القسم من بدري انا اهديكي نجمه شرف عضو متفوق وسيتم وضعها في التوقيع بيتاعك قريب
    ربنا يخليك يارب يا موسو دة شرف كبير ليا والله
    ويارب تكون بجد عجبتك تسلم يارب
    وهمس ولع الدنيا ومشى هههههههههههههههههههه Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6553
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الأربعاء يوليو 15, 2009 4:06 am

    HETTLER كتب:نياهاهاههاهاهاها لا والله جامده قشطه يا دريمز علشان تقلس عليا قوووووى طب لما اشوف بس

    المسلسل دا بيفكرنى بفلم سعاد حسنى اسمه الزوجه ايه مش فاكر

    بس بجد جامد الحوار دا يا عاشقه تسلم ايدك ومنتظر كل جديدك
    هههههههههههههههههههههههههههههههه
    ايوة فعلا يا هتلر انا عارفه انت تقصد فيلم ايه
    الزوجه التانيـــــــــــــة ههههههههههههههههههههههه
    بتاع سعاد حسنى
    تسلم يا جميل على مرورك اللى منور التوبيك كله
    تحياتى

    Dreams Knight
    مشرف معاك الاسلامى

    ذكر عدد الرسائل : 238
    العمر : 28
    الموقع : www.ahlynews.com
    العمل/الترفيه : الخط العربي
    المزاج : الحمد لله تماااااااااااااااااااااااااااااااااام
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 5938
    تاريخ التسجيل : 15/04/2009

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف Dreams Knight في الخميس يوليو 16, 2009 12:47 am

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    تسلم ايدك يا عاشقة

    بجد توبيك لذيذ



    بس تعرف يا واد يا همس البنت لوحتني جننتني جميلة جوووووووي وحلووو جوووووي يا بوووووووووووي

    بجد البنت دي لوحتني بأدبها و جمالها بس مش اسمها البتعة ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ههههههههههههههههههه


    المشهد ده بتاع همس والعمده بيفكرني بفيلم ((((عبود علي الحدود )))) لما كان رايح مع أبوه يخطب له هههههههههههههههههههههههه








    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6553
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في السبت يوليو 18, 2009 4:53 pm

    حلوة بجملها وبأدبها بس حلو بتعـــــــــــــــــــــــة وابوها اسمه عبدالله شوفت بقى ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    منور يا دريمز والله ويارب يكون عجبك وحلوة الصورة بتاع عبوووووووووود
    ههههههههههههههههههههههههههههه

    Abo Ali
    مشرف معاك الرياضة

    ذكر عدد الرسائل : 721
    العمر : 25
    الموقع : www.Ma3akCafe2.com
    العمل/الترفيه : طالب بكلية اداب المنصورة قسم انجليزى
    المزاج : مش حلو
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6947
    تاريخ التسجيل : 22/04/2008

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف Abo Ali في الأحد يوليو 19, 2009 5:46 pm

    ههههههههههههههههههههههههههههههه

    بجد توبيك جامد يا عاشقة

    وعلى فكرة همس اللى هو شيخ الفغر نسى يفكر العمدة بعلاج الهسس والروماتيزم

    تقبلى مرورى يا اميرة

    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6553
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الإثنين يوليو 20, 2009 6:47 pm

    ههههههههههههههههههههههههههه
    عندك حق يا ابو على

    منور التوبيك كله ويارب يكون عجبك تسلم وربنا يوفقك

    hobameranor
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    ذكر عدد الرسائل : 2100
    العمر : 27
    الموقع : http://www.ma3akcafe.com
    العمل/الترفيه : HaCkEr
    المزاج : مش دارى بالدنيا
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 7648
    تاريخ التسجيل : 16/07/2009

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف hobameranor في الإثنين يوليو 20, 2009 8:28 pm

    لا والله توبيك جامد يا جماعه

    تستاهل نجنه يا موسيلينى

    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 1089
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6553
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف عاشقة الحب في الثلاثاء يوليو 21, 2009 1:19 am

    مشكور كتير على مرورك المعطرويارب يكون عجبك


    تسلم

    ROBY
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 653
    العمر : 23
    العمل/الترفيه : طالبه بالمعهد العالى للتلحين تحت الميا
    المزاج : قشطه
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6714
    تاريخ التسجيل : 11/07/2008

    رد: العمدة دريمزز عاوز يتجوووز من اعمال crazy team

    مُساهمة من طرف ROBY في الإثنين أغسطس 03, 2009 12:09 am

    هههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههه
    تسلمى يا قمر
    بجد توبيك زي العسل
    ودمك خفيف جدا يا ميرو
    منوره الكافيه دايما
    ومنتظره منك كل جميل وجديد

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد ديسمبر 04, 2016 10:11 am