MA3AKCAFE

عزيزى الزائر.....نرجو منك الدخول وسرعة التسجيل لكى تتمتع بكل ماهو جديد وحصرى مع تحيات تيم معاك
MA3AKCAFE

أجدد الأفلام الأجنبية من السينما إليك مباشرة

كل عام وكل اعضاء معاك كافى بخير رمضان كريم ...بمناسبه شهر مضان سيتم اعلان اقسام رمضانيه جديده ستكون متاحه طوال فتره الشهر الكريم ..وسيتم اعلان مشرفين جدد .. واتمنى التوفيق للجميع .... تيم معاك

    سؤال لمن يستطيع ان يجاوب

    شاطر

    ملك روحى
    مشرف معاك حواء والأسرة
    مشرف معاك حواء والأسرة

    انثى عدد الرسائل : 2083
    العمر : 23
    الموقع : www.ma3akcafe2.com
    المزاج : فى السحاااااااااب
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 7882
    تاريخ التسجيل : 12/11/2008

    سؤال لمن يستطيع ان يجاوب

    مُساهمة من طرف ملك روحى في الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 9:35 pm

    سؤال لمن يستطيع ان يجاوب





    و أرجو أنكم تجاوبوني بكل صراحه,,







    لو أنت كنت مثلاً قاعد في الكافية او بمكان كان جنب الشارع العام بالضبط,,








    وكان في شخصين بيعبروا الشارع..





    جايين لك





    الأول:
    حبيبك أو حبيبتك ..







    الثاني:
    صديقك أو صديقتك..







    وهم ماريين بالشارع سيارهـ صدمتهم ..






    وقالوا لك أنك تقدر تنقذ واحد منهم بس..





    فمن إللي هتنقذه ..؟؟؟






    الحب ولا الصداقه؟؟؟






    [b]انا طبعى كدا وبحب كدا وبحب اعيش ومعنديش الا كدا دا حياتى انا دى ملكى انا وانا مهما اكون برده هكون زى ما انا
    عايشة سنى وبغنى وبحب الحياه قلبى عايش سنينه وحياته بهواه بعمل اللى بحبه وبحسه اكيد ثانية ثانية يادنيا هعيشك


    no0or
    معاك كبير قوى
    معاك كبير قوى

    انثى عدد الرسائل : 717
    العمر : 26
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6096
    تاريخ التسجيل : 21/10/2009

    رد: سؤال لمن يستطيع ان يجاوب

    مُساهمة من طرف no0or في الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 9:42 pm

    انا عن نفسى ومن غير تفكير اكيد حبيبي توبيك صعب جدا يا ملك هتزعلى الناس من بعض كده بس الصراحه حاجه كويسه

    ملك روحى
    مشرف معاك حواء والأسرة
    مشرف معاك حواء والأسرة

    انثى عدد الرسائل : 2083
    العمر : 23
    الموقع : www.ma3akcafe2.com
    المزاج : فى السحاااااااااب
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 7882
    تاريخ التسجيل : 12/11/2008

    رد: سؤال لمن يستطيع ان يجاوب

    مُساهمة من طرف ملك روحى في الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 9:53 pm

    ميرسى ياقمر ع ردك بس مش هزعل ولا حاجة الصراحه حلوة برده تسلمى



    [b]انا طبعى كدا وبحب كدا وبحب اعيش ومعنديش الا كدا دا حياتى انا دى ملكى انا وانا مهما اكون برده هكون زى ما انا
    عايشة سنى وبغنى وبحب الحياه قلبى عايش سنينه وحياته بهواه بعمل اللى بحبه وبحسه اكيد ثانية ثانية يادنيا هعيشك


    السعودى
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    ذكر عدد الرسائل : 1285
    العمر : 28
    الموقع : www.ma3akcafe2.com
    العمل/الترفيه : صايع و بدور ع شغل
    المزاج : &; طــــــالـــــب &; قـــــرش &; حشـــيـــش &;
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 7067
    تاريخ التسجيل : 11/12/2008

    رد: سؤال لمن يستطيع ان يجاوب

    مُساهمة من طرف السعودى في السبت أكتوبر 31, 2009 1:21 pm

    و الله يا ملك توبيك صعب اوى


    بس بكل صراحة العمر بيدالله


    و اللى لية عمر هيعيش من غير انقاذ من الناس


    بس زى ما انتى لتقولى اللى هلحقة منهم هنقذة بلا شك


    اذا كان حبيبى او صديقى


    و زى ما بيقول المثل اللى مكتوب على الجبين لازم لازم


    تشوفة العين ولا كلامى غلط


    ويا رب محدش يحصلة كدة


    معا تحياتى

    السعودى




    hobameranor
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    ذكر عدد الرسائل : 2100
    العمر : 27
    الموقع : http://www.ma3akcafe.com
    العمل/الترفيه : HaCkEr
    المزاج : مش دارى بالدنيا
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 7656
    تاريخ التسجيل : 16/07/2009

    رد: سؤال لمن يستطيع ان يجاوب

    مُساهمة من طرف hobameranor في السبت أكتوبر 31, 2009 7:56 pm

    اكيد صديقى

    عشان صعب انك تلاقى صاحب فى الزمن دا

    والصاحب وقت الزنقه هتلاقيه جمبك


    بس حبيبتك اكيد هتلاقى بنات اولاد حلال كتير

    ملك روحى
    مشرف معاك حواء والأسرة
    مشرف معاك حواء والأسرة

    انثى عدد الرسائل : 2083
    العمر : 23
    الموقع : www.ma3akcafe2.com
    المزاج : فى السحاااااااااب
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 7882
    تاريخ التسجيل : 12/11/2008

    رد: سؤال لمن يستطيع ان يجاوب

    مُساهمة من طرف ملك روحى في السبت أكتوبر 31, 2009 8:06 pm

    تسلم ياسعودى ع الرد الجميل دا



    [b]انا طبعى كدا وبحب كدا وبحب اعيش ومعنديش الا كدا دا حياتى انا دى ملكى انا وانا مهما اكون برده هكون زى ما انا
    عايشة سنى وبغنى وبحب الحياه قلبى عايش سنينه وحياته بهواه بعمل اللى بحبه وبحسه اكيد ثانية ثانية يادنيا هعيشك


    ملك روحى
    مشرف معاك حواء والأسرة
    مشرف معاك حواء والأسرة

    انثى عدد الرسائل : 2083
    العمر : 23
    الموقع : www.ma3akcafe2.com
    المزاج : فى السحاااااااااب
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 7882
    تاريخ التسجيل : 12/11/2008

    رد: سؤال لمن يستطيع ان يجاوب

    مُساهمة من طرف ملك روحى في السبت أكتوبر 31, 2009 8:09 pm

    اه طبعا عندك حق وانا برده هعمل زيك كدا ويارب مايحطنا فى الموقف دا

    وميرسى لمرورك ياهوبا وولكم باك تانى منور ياقمر



    [b]انا طبعى كدا وبحب كدا وبحب اعيش ومعنديش الا كدا دا حياتى انا دى ملكى انا وانا مهما اكون برده هكون زى ما انا
    عايشة سنى وبغنى وبحب الحياه قلبى عايش سنينه وحياته بهواه بعمل اللى بحبه وبحسه اكيد ثانية ثانية يادنيا هعيشك


    اميره الاحساس
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

    انثى عدد الرسائل : 2066
    العمر : 25
    الموقع : احلى حياه ويارب تدوم مع احلى حبيب
    العمل/الترفيه : داخل القلب واغصان الحياه واطلب من الله ان لا تنكسر هذه الاغصان
    المزاج : فى العادى مبحاولش اقفلها
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8276
    تاريخ التسجيل : 24/07/2008

    رد: سؤال لمن يستطيع ان يجاوب

    مُساهمة من طرف اميره الاحساس في السبت أكتوبر 31, 2009 10:50 pm

    تصدقى انا مع سعودى جدااا فى كلامه
    الراجل دا قال المفيد وجدااااااا
    بس يا ملوكه انا تقريبا شوفت التوبيك دا هنا قبل كدا
    تسلمى بجد وانا رايى من رايى سعودى بالظيط



    احببتك بكل ما فى
    عقلى اصبح يفكر فيك دائما قلبى متعلق بك بلهفه
    عينى تتمنى رؤيتك جسدى يتمنى لمسك
    احبك بل اعشقك
    واطلبها منك مره والاف المرات
    سامحنى انك حبيبى ولست كذلك وفقط
    احبك يا مالك روحى
    لا تنسى اننا دائما معا واحد
    بحبـــــــــــك

    mr.vazeh
    معاك كبير
    معاك كبير

    ذكر عدد الرسائل : 497
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : معيد في جامعه دكرنس كليه الفازيه
    المزاج : دايما عالي
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 6262
    تاريخ التسجيل : 03/01/2009

    رد: سؤال لمن يستطيع ان يجاوب

    مُساهمة من طرف mr.vazeh في الأحد نوفمبر 01, 2009 5:33 am

    اختيار صعب بس اكيد في الوقت دا الواحد مش هيفكر

    ولا هيعرف يفكر لان وانت اكيد هتجري تلحقهم من غير ما تفكر فحاجه

    والله سعتها مش هفكر الحق مين فيهم لو هقدر انقزهم الاتنين لو هفديهم بحياتي

    ربنا يبعدنا عن الموقف دا يا رب

    تسلمي ملك علي التوبك

    ملك روحى
    مشرف معاك حواء والأسرة
    مشرف معاك حواء والأسرة

    انثى عدد الرسائل : 2083
    العمر : 23
    الموقع : www.ma3akcafe2.com
    المزاج : فى السحاااااااااب
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 7882
    تاريخ التسجيل : 12/11/2008

    رد: سؤال لمن يستطيع ان يجاوب

    مُساهمة من طرف ملك روحى في الأحد نوفمبر 01, 2009 9:27 pm

    ميرسى ياقمر ولو شوفتى التوبيك ياريت تقولى اسمه عشان نحذف الاقل ردود ومشاركه تسلمى لمرورك



    [b]انا طبعى كدا وبحب كدا وبحب اعيش ومعنديش الا كدا دا حياتى انا دى ملكى انا وانا مهما اكون برده هكون زى ما انا
    عايشة سنى وبغنى وبحب الحياه قلبى عايش سنينه وحياته بهواه بعمل اللى بحبه وبحسه اكيد ثانية ثانية يادنيا هعيشك


    ملك روحى
    مشرف معاك حواء والأسرة
    مشرف معاك حواء والأسرة

    انثى عدد الرسائل : 2083
    العمر : 23
    الموقع : www.ma3akcafe2.com
    المزاج : فى السحاااااااااب
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 7882
    تاريخ التسجيل : 12/11/2008

    رد: سؤال لمن يستطيع ان يجاوب

    مُساهمة من طرف ملك روحى في الأحد نوفمبر 01, 2009 9:29 pm

    يارب وميرسى لردك ومرورك ياقمر



    [b]انا طبعى كدا وبحب كدا وبحب اعيش ومعنديش الا كدا دا حياتى انا دى ملكى انا وانا مهما اكون برده هكون زى ما انا
    عايشة سنى وبغنى وبحب الحياه قلبى عايش سنينه وحياته بهواه بعمل اللى بحبه وبحسه اكيد ثانية ثانية يادنيا هعيشك


    EmoGirl

    انثى عدد الرسائل : 8
    العمر : 25
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 5210
    تاريخ التسجيل : 25/10/2009

    رد: سؤال لمن يستطيع ان يجاوب

    مُساهمة من طرف EmoGirl في الجمعة نوفمبر 13, 2009 4:28 pm

    اعتقد ان عندى جواب اخر مش زى البقية

    ايه اللى يخلى صحبتى تمشى مع حبيبى

    بدل مشو مع بعض خلاص يتحقوا هما الاتنين





    هههههههههههههههههه

    كنت بهزر بس عشان نطلع من المود شوية ده


    بس بعيد عن ان صاحبتى او حبيبى

    لوقصدك انى بنقذ اللى بحبه اكتر ... اكيد هنقذ حبيبى
    بس لو قصدك انى بنقذ اللى هندم عليه اكتر .. اكيد صاحبتى

    والاتنين معادلة صعبة

    بس ايه رأيك تعيشى ندمانة طول عمرك ولا تعيشى مجروحة طول عمرك

    اعتقد ان الجرح بقى من طقوس الزمن اللى حنا عايشين فيه

    يبقى مش هاقدر ارد على سؤالك غير لما يحصل فعلا قدامى واقلك انا هنقذ
    وان شاء الله اموت انا فى الاخر والاتنين يعيشوا

    بس مش يرحوا يتجوزوا بعض فى الاخر ويقولوا عشانى

    لأ انزلهم عفريتة واقتلهم الاتنين

    ههههههههههههههههههه

    تسلمى يا ملك على الموضوع الجميل

    ملك روحى
    مشرف معاك حواء والأسرة
    مشرف معاك حواء والأسرة

    انثى عدد الرسائل : 2083
    العمر : 23
    الموقع : www.ma3akcafe2.com
    المزاج : فى السحاااااااااب
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 7882
    تاريخ التسجيل : 12/11/2008

    رد: سؤال لمن يستطيع ان يجاوب

    مُساهمة من طرف ملك روحى في الجمعة نوفمبر 13, 2009 5:52 pm

    هههههههههههههههههههههه عثل وربنا ياقمر كلامك حلو تسلمى لمرورك



    [b]انا طبعى كدا وبحب كدا وبحب اعيش ومعنديش الا كدا دا حياتى انا دى ملكى انا وانا مهما اكون برده هكون زى ما انا
    عايشة سنى وبغنى وبحب الحياه قلبى عايش سنينه وحياته بهواه بعمل اللى بحبه وبحسه اكيد ثانية ثانية يادنيا هعيشك


      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس ديسمبر 08, 2016 1:54 pm