MA3AKCAFE

عزيزى الزائر.....نرجو منك الدخول وسرعة التسجيل لكى تتمتع بكل ماهو جديد وحصرى مع تحيات تيم معاك
MA3AKCAFE

أجدد الأفلام الأجنبية من السينما إليك مباشرة

كل عام وكل اعضاء معاك كافى بخير رمضان كريم ...بمناسبه شهر مضان سيتم اعلان اقسام رمضانيه جديده ستكون متاحه طوال فتره الشهر الكريم ..وسيتم اعلان مشرفين جدد .. واتمنى التوفيق للجميع .... تيم معاك

    يوم من أيام TEAM MA3AK داخل دريم بارك (استرها يا رب)

    شاطر

    ROMIL
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

    ذكر عدد الرسائل : 1103
    العمر : 28
    الموقع : http://www.ma3akcafe.com
    العمل/الترفيه : محاسب ان شاء الله
    المزاج : كل واحد فينا ليه استايله واي واحد فينا له ميزة فى اللي بيعجب واللي ما يعجب واللى ما عنده ياخد فيزا
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8010
    تاريخ التسجيل : 19/04/2008

    يوم من أيام TEAM MA3AK داخل دريم بارك (استرها يا رب)

    مُساهمة من طرف ROMIL في السبت يونيو 07, 2008 9:23 pm

    تالت يوم العيد قررنا نطلع على دريم بارك طبعا بداية التهييس كانت فى الأتوبيس كان واسع علشان كده (هتلوووور )بدأ الرقص البلدى هوة وا(لقبطان)لكن (سير زيزووو) كان مخدر وفى الطراوة ماكانش فايق لحد ما رجعنا وعند فقرة النجر (الرقص الاجنبى) كله وسع علشانى طبعا إنتم عارفين الرشاقة كان نافص اتشقلب على الشبكة بتاعة الاتوبيس وقعدنا نرقص لحد ما جبنا جاز قعدنا بتاع نص ساعة مش قادرين نتحرك زى مايكون الواحد واكل سندويتش فول وحاسس بالضياع ووصلنا لدريم بارك بدأنا بالنهر الثائر حاجة كده تسخين يعنى طلعنا كلنا ناشفين إلا (cesar) كان زى اللى واخد دش بهدومه و(هتلور) ركب قطر الموت (ابن المجنونة) وركبنا (الاعصار) و(سفينة القراصنة)و(القبطان) أغمن عليه بتاع 15 16 يعنى حوالى 85مرة كدة وركبنا (قطر الظلام)وياريتنا ماركبنا (هتلر)كان بيسمع صوت الصريخ من جوة ويقول هما بيصوتوا كده ليه أقولله مش عارف لحد ما ركبنا وبعدين دخلنا فى الظلام الدامس وللأسف شفنا الطريق (هتلووور)قاللى يا (روميل) ببص له قاللى أنا عرفت هما بيصوتوا لي.....ومكملش الكلمة كان فيه صوت واحد بس آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه (ههههههههههههه)وإنتهى اليوم بحفلة محمد فؤاد الجامدة (ولا نص كلمة)وطبعا كان فيه مواقف ما ينفعش تتقال زى اللى (هتلر وزيزوووو)عملوه فى الاتوبيس أول ماركبنا هاااااااااااااااااااااه فاهمين ولا لأ وزى اللى حصل ل(cesar)فى النهرواللى حصل ل(cesarوسير زيزو وأنا كمان)فى نهاية اليوم قبل ما نطلع من دريم بارك ولا اللى حصل فى لعبة الغسالةمعاياأنا و(cesar)كان هيموووووووووووووووت واستنواافتكرت هههههههههههههههههههه لسه اللى حصل ل(القبطان وهتلوووور) فى لعبة الغسالة برضة ههههههههههههه كان حتة موقف وكان معانا واحد طلع ميتين أبونا طول الرحلة مش عاوز أقول إسمه علشان النميمة بس وبعدين نزلنا (الحسين) كان فيه شوية صواريخ سام 16 إنما ايه وااااااااااااااااااااااااااااو ومن حيث الصور هسأل الشللة وأشوف لو هيحطوها هرفعهم وأنزلهم فى الموضوع أوكى باااااااااااااااااااااااااى


    بعد كل ده تكرم الأستاذ (أحمد بهجت) بكتابة إعلان :ممنوع دحبيبى يا أبو أحمد أى شخص من محافظة الدقهلية وخاصة (روميل-هتلر -القبطان-cesar)

    أصلنا كنا بنمضى بأسامينا على اللعب هههههههههههههههههههههه

    مع تحيات /روميـــــــــل

    ELkopTaaN
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

    ذكر عدد الرسائل : 769
    العمر : 28
    المزاج : We are the nobodies .. Wanna be somebodies..We're dead, we know just who we are
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8244
    تاريخ التسجيل : 20/04/2008

    رد: يوم من أيام TEAM MA3AK داخل دريم بارك (استرها يا رب)

    مُساهمة من طرف ELkopTaaN في الأحد يونيو 29, 2008 12:49 am

    بالحق يا روميل

    مقلتش ليه واحنا راكبين السفينة

    والحديد بيقفل من رفعك معرفتش تقعد وكان الحديد خانق بطنك وقلعت الحزام برده منفعش

    فحطوك فى قسم خاص بالرفعيين


    (ههههههههههههههههههههههه)





    We can't find love
    LOVE find us
    ELkopTaaN



    ROMIL
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

    ذكر عدد الرسائل : 1103
    العمر : 28
    الموقع : http://www.ma3akcafe.com
    العمل/الترفيه : محاسب ان شاء الله
    المزاج : كل واحد فينا ليه استايله واي واحد فينا له ميزة فى اللي بيعجب واللي ما يعجب واللى ما عنده ياخد فيزا
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8010
    تاريخ التسجيل : 19/04/2008

    رد: يوم من أيام TEAM MA3AK داخل دريم بارك (استرها يا رب)

    مُساهمة من طرف ROMIL في الأحد يونيو 29, 2008 9:42 am

    ودينى لهوريك لما أشوفك


    Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

    CESAR
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

    ذكر عدد الرسائل : 131
    العمر : 30
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 7538
    تاريخ التسجيل : 20/04/2008

    رد: يوم من أيام TEAM MA3AK داخل دريم بارك (استرها يا رب)

    مُساهمة من طرف CESAR في الأربعاء يوليو 02, 2008 3:21 am

    اه احسن ماتقولش اسمه علشان النميمة ..... نميمة مين يابن .....هو ده يجوز فيه نميمة اسمه عبده انتوا طبعا ماتعرفهوش واحمدوا ربنا انكوا ماتعرفهوش وبعين ياض ياروميل انا كنت هموت برضه ده انا كنت حاطك قدامى علشان تسندى يعنى الواحد كان بيتطمن لما التقل ده كله كان بيبقى فوقه اه انا كنت بموت منك انت بس كان الواحد بيبقى مطمئن.نياهاهاهاهاه....




    ROMIL
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

    ذكر عدد الرسائل : 1103
    العمر : 28
    الموقع : http://www.ma3akcafe.com
    العمل/الترفيه : محاسب ان شاء الله
    المزاج : كل واحد فينا ليه استايله واي واحد فينا له ميزة فى اللي بيعجب واللي ما يعجب واللى ما عنده ياخد فيزا
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8010
    تاريخ التسجيل : 19/04/2008

    رد: يوم من أيام TEAM MA3AK داخل دريم بارك (استرها يا رب)

    مُساهمة من طرف ROMIL في الأربعاء يوليو 02, 2008 2:18 pm

    ههههههههههه

    فعلا ده أنا نسييييييييييييييييت

    ده كان يوم يا لهوى



    عاوز تمحى كل ذنوبك فى دقيقتين بس


    CESAR
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

    ذكر عدد الرسائل : 131
    العمر : 30
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 7538
    تاريخ التسجيل : 20/04/2008

    رد: يوم من أيام TEAM MA3AK داخل دريم بارك (استرها يا رب)

    مُساهمة من طرف CESAR في الأربعاء يوليو 02, 2008 7:41 pm

    هههههههههههههههه
    حلوة ملك الغموض دى
    ههههههههههههههههههه




    ROMIL
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

    ذكر عدد الرسائل : 1103
    العمر : 28
    الموقع : http://www.ma3akcafe.com
    العمل/الترفيه : محاسب ان شاء الله
    المزاج : كل واحد فينا ليه استايله واي واحد فينا له ميزة فى اللي بيعجب واللي ما يعجب واللى ما عنده ياخد فيزا
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8010
    تاريخ التسجيل : 19/04/2008

    رد: يوم من أيام TEAM MA3AK داخل دريم بارك (استرها يا رب)

    مُساهمة من طرف ROMIL في الأحد يوليو 06, 2008 12:20 pm

    طبعا علشان أرعب الأعضاء اللى

    معانا فى المنتدى أعمل منكش يعنى



    عاوز تمحى كل ذنوبك فى دقيقتين بس


    HETTLER
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

    ذكر عدد الرسائل : 3228
    العمر : 28
    الموقع : www.Ma3akCafe2.com
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 10375
    تاريخ التسجيل : 20/04/2008

    رد: يوم من أيام TEAM MA3AK داخل دريم بارك (استرها يا رب)

    مُساهمة من طرف HETTLER في الخميس يوليو 10, 2008 10:45 am

    طيب بدام الموضوع كدا يبقىة على راى الشيخ العزيز شمشون (( عليا وعلى نفيسه أقصد وعلى أعدائى ))

    فارك بقى انتا يا روميل فى اليوم دا لما مولتو كان قاعد جنبك أكيد عارف قاعد جنبك ليه (( ياظالم فى حد يجيب معاه 50 شندوتش و 4 أزايز حاجه ساقعه و 2 شبسى عائلى طبعا دا غير الحاجات الرفيعه زى الحمه والمحشى و الذى منه ))

    وبتقولى بعمل ريجم ريجيم ايه يا مفترى ... وفى حد يروح عزومه ياكل بطه ونص ... رجيم اييييييييييييييييه ....

    دا بلنسبه لاكل .. وما خفى كان أعظم ...طبعا لازم نتكلم على الالعاب ..يعنى مثلا قطر الظلام ..اللى سيزر كان قاعد
    جنبك ...وخابف من حاجتين ... اول حاجه القطر والرعب اللى كنا فيه ,,وتانى حاجه منك لانه القطر كان ماشى على
    عجله واحده ...طبعا لان كان فيه غزاله قاعده فيه ...

    و دا كله كوم والشلال كوم تانى لما النزلنا فى الميه وكله عمل تششششششش الا انتا ..عملت بووووووووووووووم طاخ طيخ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه

    طعا أأأه دى كان صوت الضحيه اللى كانت كنبك وفعصتها ..ياعينى ...والبت اللى أمها لسه بدور عليه لحد الوقتى ..

    ولنا لقاء عن قريب








    وعلى رأى المثل ... (( هتسيح ...هسيح ...))


    يجعلوا عامر




    ROMIL
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

    ذكر عدد الرسائل : 1103
    العمر : 28
    الموقع : http://www.ma3akcafe.com
    العمل/الترفيه : محاسب ان شاء الله
    المزاج : كل واحد فينا ليه استايله واي واحد فينا له ميزة فى اللي بيعجب واللي ما يعجب واللى ما عنده ياخد فيزا
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 8010
    تاريخ التسجيل : 19/04/2008

    رد: يوم من أيام TEAM MA3AK داخل دريم بارك (استرها يا رب)

    مُساهمة من طرف ROMIL في الإثنين يوليو 14, 2008 3:37 pm

    ع اللي هيجرالك النهاردة هتموتي يا سوسو



    عاوز تمحى كل ذنوبك فى دقيقتين بس


    HETTLER
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

    ذكر عدد الرسائل : 3228
    العمر : 28
    الموقع : www.Ma3akCafe2.com
    اعلام الدول :
    المود :
    نقاط : 10375
    تاريخ التسجيل : 20/04/2008

    رد: يوم من أيام TEAM MA3AK داخل دريم بارك (استرها يا رب)

    مُساهمة من طرف HETTLER في الإثنين يوليو 14, 2008 6:58 pm

    سوسو ماتت انتا متعرفشى وزى ما قولت ليك هتسيح ..... انتا فاهم بقى




      الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء ديسمبر 07, 2016 4:26 pm